středa 3. srpna 2016

Deníček moderního fotra 2

Když nad tím tak přemýšlím, Deníček moderního fotra 2 byla první kniha tohoto žánru, kterou jsem četla. Blog Dominika Landsmana jsem znala už delší dobu a u každého příspěvku jsem se popadala za břicho. Tak proč to nezkusit i knižně?

Název: Deníček moderního fotra 2 aneb Pánbůh mi to oplatil na dětech
Autor: Dominik Landsam
Vydavatelství: Ikar, r. 2015
Žánr: Humorné
Počet stran: 192

Tato kniha vznikla právě díky velkému úspěchu Dominikova blogu. Čeněk je velice aktivní dítě a tak o vtipné historky není nouze. A těch je tu celá řada. Dočtete se třeba o tom, jak byl na farmě, na plovárně či v obchodním domě.











Nejsem velký fanoušek knih tohoto žánru, spíš si radši přečtu nějakou pořádnou detektivku. Ne že bych neměla ráda vtipné historky, spíš tyto knihy vůbec nevyhledávám. Deníček moderního fotra jsem si ale naprosto zamilovala a občas se k němu i ráda vracím. Když jsem přemýšlela, zda si knihu koupit, v hodnoceních se často opakovalo, že se tam objevují podobné humorné části jako v prvním díle a tím to ztrácí ten vtip. Ale vzhledem k tomu, že první díl jsem nečetla, tenhle problém jsem neměla. A to ani přesto, že jsem Čeňkových historek četla na blogu spoustu.

Čeněk je velice aktivní dítě a o vtipné momenty tak vůbec není nouze. Kniha se čte opravdu lehce, je vyprávěna z pohledu otce a často se tam vyskytují nespisovné výrazy, což je u takovéto knihy super. Není to žádné náročné čtení, spíš taková oddechovka, prostě když máte náladu se zasmát.

Nebudu Vám sem přepisovat žádné historky. Pokud váháte nad koupí, můžete se mrknout na již zmíněný blog a také doporučuji facebookovou stránku. Věřte, že hned po první příhodě si malého Čeňka zamilujete.



Žádné komentáře:

Okomentovat