úterý 16. srpna 2016

Moje knižní přání #1

    Aby tu stále nebyly pouze recenze, rozhodla jsem se, že jako oddechovější článek bych se vám mohla svěřit s tím, které knihy bych si v blízké době chtěla pořídit. Vzhledem k tomu že za prázdniny jsem za knížky utratila celkem velké množství peněz, určitě si je nekoupím hned, ale doufám, že bych některou z nich mohla dostat třeba na podzim k narozeninám a na zbytek se pokusím našetřit.




Zdroj obrázku: megaknihy.cz


KEČUPOVÁ MRAČNA

    Kolem této knihy chodím v knihkupectví už od zimy a ještě stále jsem si ji nepořídila. Krom toho, že má úžasný název, dokonalou obálku a roztomilé ptáčky po bocích knihy, má navíc ještě opravdu originální a zajímavý příběh o dívce, která píše dopisy usvědčenému vrahovi odsouzenému k trestu smrti.          Hrozně moc ráda bych si ji přečetla, tak snad se někdy k její koupi odhodlám.





Zdroj obrázku: megaknihy.cz
KULKA

   O této knize jsem před pár dny četla recenzi a zaujala mě natolik, že jsem se hned další den na ni šla podívat do knihkupectví. Bohužel mi 349 Kč přijde docela hodně, navíc když jsem teď tolik za knihy utrácela. Snad ji budou mít v knihovně či ji někde objevím levněji,třeba na nějakém bazaru.
   Pokud jste o ní ještě neslyšeli, příběh je o tom, že jednu ženu začne pobolívat zápěstí a magnetická rezonance odhalí, že má u krčních obratlů kulku. Následně se dozví, že je adoptovaná, protože její biologické rodiče zastřelili v Atlantě, když jí byly tři roky. Řekněte, koho by takováto anotace nezaujala.


Zdroj obrázku: antikteplice.cz
HARRY POTTER A PROKLETÉ DÍTĚ
      Už od dětství Harryho miluju, všechny knihy jsem četla několikrát tam i zpět a na Prokleté dítě jsem se těšila stejně jako malé děti na Ježíška. Jelikož mám ale mladšího bratra a ten by si ho taky rád přečetl, domluvili jsme se, že společně počkáme na český překlad. A navíc, kniha je opravdu pěkně drahá, stojí asi stejně jako "Harry Potter Filmová kouzla", což je ta obrovitánská bichle se spoustou plakátů a obrázků.
     Myslím, že tuto novinku nebudu muset moc představovat, takže jen pár slov. Tato kniha se často popisuje jako "osmý díl", liší se však hodně v tom, že je napsána jako divadelní scénář a ne jako klasický Harry, což mnoha lidem může vadit a myslím, že ani mně to tolik nesedne. I tak se na ni ale moc těším.



Zdroj obrázku: neoluxor.cz
SVĚDKYNĚ OHNĚ 
     Jak jste si už mohli všimnout v recenzi na Hypnotizéra, Larse Keplera zbožňuji! Jediná kniha, která mi ze série Joona Linna chybí je právě Svědkyně ohně. Navíc jsem už mnohokrát četla, že je z celé série nejlepší, tak se na ni moc těším. Věřím, že zrovna tuhle knihu si na 100 % koupím, abych měla doma celou sbírku.

    Od stejného autora (= autorů ;) ) si také určitě snad koupím i Playground neboli Dětské hřiště, které by mělo vyjít už 30. srpna. Netuším však, kdy si tyto knihy pořídím, jelikož už teď mám doma asi 12 krásek čekajících na přečtení a také potřebuji přečíst Shakespeara k maturitě, tak snad to bude brzy.


Zdroj obrázku: jota.cz


VZESTUP ISLÁMSKÉHO STÁTU
    Nad touto knihou možná zakroutíte hlavou, mě však toto téma docela dost zajímá a knihu bych si opravdu ráda přečetla.Vzhledem k názvu ji asi ani nemusím představovat. Byla také oceněna Pulitzerovou cenou 2016.







     Tohle ale rozhodně nejsou jediné knížky, které bych si přála. Nutně si potřebuji koupit Monument 14, jelikož druhý díl, který mám doma, rozhodně nechci začít číst bez přečtení prvního (a navíc v knihovně a ve většině knihkupectví první díl není!). Taky bych si ráda přečetla další dvě pokračování Dokonalého páru (taky nejsou zrovna lehce k sehnání) a též pokračování Sirotčince slečny Peregrinové. Nesmím zapomenout ani na knihu Než jsem tě poznala, která na mně kouká ze všech stran a recenzemi na ni se to tu jen hemží.

Takže vidíte, že knih, které bych si ráda pořídila je opravdu spousta. Věřím ale, že nejsem jediná, kdo má tolik knižních přání.

Jaké jsou ta vaše? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat