pondělí 29. srpna 2016

Můj první recenzní výtisk!



Je asi 11 ráno a najednou se rozezvoní zvonek. Já, samozřejmě ještě v pyžamu, prosím mamku ať jde otevřít. Nepomohlo to, někdo chce mě. Rychle jsem na sebe hodila mikinu (ono jít v osmnácti letech v pyžamu s Harrym Potterem na ulici je celkem trapný) a vyběhla ven. Pošťačka, má pro mě balíček. Nejprve jsem byla celkem mimo, nevěděla jsem totiž o ničem, co by mi mělo přijít. Hned při pohledu na odesilatele mi to však docvaklo. MOBA a můj první recenzní výtisk! :)




Asi před týdnem jsem na facebooku viděla dokument na recenzní výtisky. Ani jsem nevěřila, že bych nějaký mohla získat a nebyla jsem si jistá, zda vůbec takhle začínající blogery berou. Zkusila jsem to. A byla jsem schválena :)
Čekala jsem, že kniha příjde až příští týden, proto jsem byla ráno tak moc překvapená. Ale mile :)

A co mi teda přišlo???  :)


Tahle krasavice!! Jsem moc ráda, že u této knížky bylo ještě volné místo, thrillery miluju a už anotace napovídá, že to bude můj šálek čaje.

Oficiální anotace:
Slabaughovi jsou přímo vzorová rodina amišských farmářů, tvrdě pracují, mají čtyři děti a se širokým příbuzenstvem skvěle vycházejí. Idylka skončí, když jedno z jejich dětí přivolá pomoc. Kate Burkholderová, policejní náčelnice z Painters Millu, objeví v nádrži na hnůj chlapcovy rodiče a strýce, všechny mrtvé.


Kniha už je třetí ze série o náčelnici Kate Burkholdové. Předcházející dvě se jmenovaly Slib mlčení a Motlitba za mlčení. Žádnou z nich jsem doteď neznala, ale pokud se mi Střípky ticha zalíbí, určitě si je ráda přečtu.


Hned až dočtu Zabijáky (popravdě je chci už mít z krku, příběh je sice fajn, ale čtu to už taaak dlouho!) se na ni vrhnu a během září čekejte recenzi :)

Znáte tuhle knihu? Co za knížku jste si pořídili naposledy? :) 

Mějte se hezky! :)

8 komentářů:

  1. Pěkný. Vím, že je to asi normální, ale pohled do jejich podmínek (Recenze by neměla budoucí čtenáře odrazovat od přečtení knihy, ale naopak by jí je měla pomoci najít.) nevyzařuje zrovna svobodou psání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam pak dopsano v podstate to, ze pokud nas kniha nenadchla, nemusi to znamenat, ze se nebude libit ani nikomu jinemu. Zrovna tady tuto podminku naprosto chapu, uz jsem se setkala s recenzi, kdy slecna na knihu opravdu nadavala a vsem ji nedoporucovala a pritom to byla jedna z mych nejoblibenejsich knizek :) Takze bych toto pravidlo spis chapala tak, ze by se kniha nemela pouze hatit, ale recenze by mela byt objektivni, protoze jinym ctenarum se libit muze... Takhle si to alespon myslim ja :)
      Co jsem ale zase slysela, treba jedno nejmenovane internetove knihkupectvi pry doslova recenzentum pise ze chce, aby knihu vychvalili a v podstate donutili si ji ctenare koupit prave u nich... Tohle uz mi fer neprijde, zato nakladatelstvi Moba mi prijde moc fajn :) Tak uvidim :) Jinak moc dekuji za komentar :)

      Vymazat
    2. Jojo také jsem si to přečetl, ale já to pochopil tak, že ať napíšeš cokoliv špatného měla by si pak napsat, že je to vše jen tvůj osobní názor a jiným lidem se kniha bude líbit :)
      Ale je pravda, že sto lidí sto chutí, a každému se líbí něco jiného, ale když bych nějakou knihu považoval za špatnou také bych asi na ní nadával a neznamenalo by to, že bych nebyl objektivní :)

      Vymazat
    3. To samozřejmě chápu, ale co jsem četla i jiné recenze na knihy z Moby, pokud se prostě kniha nelíbila, bylo to tam napsáno, prostě tam byly jak plusy, tak mínusy :)Samozřejmě pokud se mi nebude líbit, určitě nenapíšu že je skvělá a bezchybná, ale zdůrazním, co mi na ní třeba vadilo :) Mně třeba v knihách vadí zkratky jmen a grafy (když přemýšlím třeba nad Příliš mnoho Kateřin), což některým lidem se zase líbí :) A naopak :)

      Vymazat
    4. Tak to musí být zajímavá kniha :D

      Vymazat