pátek 17. března 2017

Deník fejsbukové matky pokračuje

Když jsem se dozvěděla o knize složené jen a pouze z facebookových statusů, dost mě to zaujalo. Mám ráda krátké a vtipné historky a příběhy a tato knížka Lucie Nachtigallové předčila všechna má očekávání. 

Název: Deník fejsbukové matky pokračuje
Autor: Lucie Nachtigallová
Vydal DOBROVSKÝ s.r.o. v edici Knihy Omega v roce 2016 
Počet stran: 193

Anotace: Specifický smysl pro humor, sebeironie a další stovky vtipných příběhů mámy od tří dětí, kterou jste mohli poznat už v prvním díle Deníku fejsbukové matky, tlačí na naši bránici snad s ještě větší silou než předtím. Peripetie, které rodiče, dvojčata Viki a Fandu, jejich malou sestru Bětku a domácí zvěřinec denně potkávají, tentokráte zahrnují statusy z let 2012-2014.


Drahý choť se zřejmě domnívá, že jeho drahá choť má IQ menší než je IQ žížaly.Manželka: ,,Františku, myslíš, že bych už mohla vyhodit ten tvůj oblíbený svetr, nebo mě budeš nutit zašít tu díru u krku?" Manžel (naprosto vážně): ,,To nemůžeš zašít, nech to tam, to je díra na prostrčení hlavy!" 

Pokud vám nevadí občas zkusit něco nového, Deník fejsbukové matky pokračuje by mohla být pro vás to pravé. Kniha vytvořená pouze z facebookových statusů vás pobaví ve dne i v noci. A víte, co je nejlepší? Můžete tuhle knížku číst odkud chcete. Od začátku, od konce... Chcete číst od strany 22, protože je to vaše oblíbené číslo? Žádný problém. V této věci mi tahle knížka přišla naprosto skvělá - když jsem se prostě nudila, náhodně jsem knihu otevřela, přečetla si nějaký status a hned jsem měla lepší náladu. 

Jdou na mě mdloby! Pětiletý Fanda: ,,Maminko, kdy už půjdeme do školky? Já se strašně těším, až si tam odpočinu. Hrozně mě to s tebou baví, ale to víš, život ve tvé společnosti je dost náročný!" Kde to to dítě proboha slyšelo? ... Franto?


Jak jsem již zmínila, při čtení nebyla nouze o vtipné historky. Některými statusy jste si však ale mohli připomenout i smutnější chvíle - například úmrtí nějaké slavné osobnosti. Ale tak už to prostě v životě chodí a nemůžeme očekávat samé šťastné a veselé příběhy... vždyť tuhle knížku v podstatě napsal sám život

Krom toho všeho si však podle receptu v knize můžete uvařit rybí polévku, nebo si přečíst pravidla hry na Krvavé koleno. Právě při čtení této knížky jsem zavzpomínala, jak jsme tuto hru hrávali v družině... a že už je to pěkná řádka let, co jsem si na ni vzpomněla naposledy! 

Jsme v Klimkovicích u prababičky.Prababička (83 let): ,,Františku, prosím tě, zlobí mě televizka. Naladíš mi Prima gól, abych mohla koukat na Simsony?"Nejlepší babička na světě! 

Podtrženo sečteno, tahle knížka je skvělou volbou pro všechny, kteří si rádi u čtení odpočinou od každodenního stresu a shonu a chtějí se pobavit i pousmát. Já sama si určitě přečtu ještě první díl a věřím, že se i k tomuto pokračování někdy ráda vrátím, protože veselých příběhů není nikdy dost.

Moc děkuji nakladatelství Omega za poskytnutí recenzního výtisku. Knihu si můžete koupit zde a zde


Četli jste Deník fejsbukové matky? 

3 komentáře:

  1. Ještě jsem knihu nečetla, ale strašně mě láka, je to úplně něco jiného než čtu a především i jiné provedení :))

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéto knížky mám ráda. :) Člověk je kdykoliv otevře, když nemá co dělat a třeba jen tak si pár stránek pro pobavení přečte. :)


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Deník (ani první díl) jsem nečetla a uvidím, jestli se k nim někdy konečně pročtu :D Mám ale ráda, když jsou knížky "netradičně" zpracované :)

    OdpovědětVymazat